این می تواند بسیار گران باشد و به ویژه برای افراد

2 min read

بسیاری از سایت های بازی دیگر شما را مجبور می کنند که پاور آپ ها، تقویت  معتبرترین سایت شرط بندی انفجار کننده ها یا عناصر را با پول واقعی خریداری کنید. این می تواند بسیار گران باشد و به ویژه برای افراد جوان خطرناک است. در اینجا در وب‌سایت ما اینطور نیست، و همچنین نمی‌توانید بازی‌های رایگان آنلاینی را که توسط آزمایش‌کنندگان بازی داخلی ما آزمایش شده‌اند، بازی کنید.

همین امروز حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا بتوانید بازی های مورد علاقه خود را جمع آوری کرده و به اشتراک بگذارید. ابتدا بازی های انحصاری جدید ما را بازی کنید. ما دسترسی نامحدودی به بازی های رایگان در مورد ریاضیات، بازی 3، سودوکو و سایر بازی های حافظه ارائه می دهیم. بازی ها توانایی های تحصیلی و حل مسئله شما را به شیوه ای لذت بخش افزایش می دهند. هیچ بازی دیگری به اندازه این بازی ها به تمرکز نیاز ندارد.

اینها 1 بازی رایانه شخصی با بازی های انفجاری هستند که در پایگاه داده مورد نیاز سیستم pcgamebenchmark فهرست شده اند. کودکان و والدین می توانند این بازی تخریب ساختمان ها را با کلیک کردن در پنجره زیر انجام دهند. این یک بازی تخریب است که در آن باید قرار دادن دینامیت را طوری برنامه ریزی کنید که سازه در زیر یک ارتفاع خاص سقوط کند. مواد منفجره را در اطراف قسمت های کلیدی برج قرار دهید. دینامیت را منفجر کنید و پایین رفتن برج را با ماشین‌های خردکن تماشا کنید.

In case you have found a mistake in the text, please send a message to the author by selecting the mistake and pressing Ctrl-Enter.
hekah84586 0
Joined: 3 months ago
Comments (0)

    No comments yet

You must be logged in to comment.

Sign In / Sign Up