מדוע מטפלי וואטסו עובדים בטבע?

2 min read

וואטסו הוא הטיפול הטוב ביותר לכאב נקודתי, ירידה בתנועתיות וחרדה. זה יתרון כי אין לו תופעות לוואי.

מטפלי וואטסו נשאלים לעתים קרובות מדוע הם פותחים את המרכזים שלהם הרחק מערים. זה לא שאנשים לא רוצים לנסוע למקומות רחוקים אבל הם רוצים לדעת למה הטבע מתאים יותר לטיפולים במים. יש הרבה דברים שאתה יכול לדעת בפעם הראשונה על טיפול וואטסו.

בואו נתחיל את הדיון.

מהו טיפול וואטסו?

זהו טיפול במים שבו גורמים למטופל לצוף על המים ומתבקשים להרפות את גופו ונפשו. כמו כן, מקפידים שדעתו של החולה לא יסיח כל דבר, במיוחד צלצולי טלפון. נדרשת הרפיה מוחלטת וזו הסיבה לכך שמרכזי וואטסו נפתחים הרחק מההמולה של הערים הקוסמופוליטיות. טיפול זה עובד היטב רק בטבע שבו יש שלווה ושלווה.

מה כרוך בטיפול?

הטיפול כולל הרפיה במים חמימים וביצוע תרגילים קלים. אבל יש לך מטפל שיעזור לך להתאמן. אתה לא נשאר לבד בבריכה כדי להתאמן שכן סוד הטיפול הוא לסייע לאנשים בפעילות גופנית. מטרת האימון היא להזיז מפרקים, לעסות את השרירים ולהרפות את העצבים כדי לאפשר לדם לזרום לכל חלק. אנשים במספרים גדולים הולכים למרכזים לטיפולי מים וקרקע לטראומה.

טיפול וואטסו עובד היטב כמעט בכל המצבים הרפואיים והוא מתאים לאנשים בכל הגילאים, במיוחד אלו הסובלים ממחלות כרוניות כמו סוכרת, יתר לחץ דם ודלקת פרקים. היתרון הגדול ביותר של טיפול זה הוא שהוא עובד באופן טבעי.

יתרונות טיפול וואטסו

  1. משכך כאבים

לדברי מטפלי וואטסו, זהו הטיפול הטוב ביותר לכאב וסבל. כמו כן, חוקרים הוכיחו שזה עוזר להפחית כאב. למים יש ציפה שמקטינה את כוח הכבידה על השרירים והמפרקים. זה מרגיע את השרירים ומוריד את רמות הכאב.

מדוע מטפלי וואטסו עובדים בטבע?

  1. שיפור תנועתיות המפרק

ציפה מים מפחיתה לחץ על המפרקים והשרירים. זה עוזר לשפר את הניידות והגמישות של המפרקים. בטווח הארוך הוא מקצר את זמן התגובה ומחזק את תנועות הגוף. בדרך זו, טיפול זה הופך שימושי יותר עבור אנשים הסובלים מבעיות מפרקים וניידות.

  1. מפחית חרדה

הקהילה הבינלאומית לריפוי טבעי מציעה טיפול וואטסו לחרדה ודיכאון. טיפול במים זה עובד היטב על הגוף והנפש. הציפה של המים מסירה לחץ מהגוף ומהנפש. כמו כן, שיפור תנועתיות וגמישות מפרקים מגבירים את הביטחון. הפחתת כאב גם עוזרת לשלוט בחרדה.

In case you have found a mistake in the text, please send a message to the author by selecting the mistake and pressing Ctrl-Enter.
Einot Bar 2
Joined: 1 month ago
Comments (0)

    No comments yet

You must be logged in to comment.

Sign In / Sign Up